Towar nie zakupiony u nas

dodano: 27 września 2010 | autor: @Dorotka

A dziś z całkiem z innej beczki! Ciekawa jestem Waszej opinii. Wielokrotnie zdarzają się klienci, którzy dzwonią do nas prosząc o doradztwo ew. serwis jakiegoś produktu, który nie został zakupiony w firmie Qnisz. Dzieje się tak dlatego, że jak to dziś klient powiedział „skusiła go cena”, która była troszkę niższa niż u nas. Niestety osoby, które sprzedają tego typu atrakcyjne produkty, nie są w stanie udzielać  fachowej pomocy. Pytam więc, czy uważacie, że w takiej sytuacji należy

  • udzielać pomocy (kosztem czasu, który można byłoby poświęcić własnym Klientom,
  • czy sugerować Klientom, że powinni żądać pomocy od osób, firm, od których kupili towar

W firmie Qnisz jest tak, że zarówno przy zakupie udzielamy pomocy, doradzamy, dobieramy, ale i po zakupie Klient może liczyć na nasze wsparcie! Możemy uczciwie powiedzieć, że znamy się na tym co jest w naszej ofercie!

3 Komentarze:
  • Dlatego ja zawsze kupuję u Was!

  • Coś za coś! Kupują taniej, to dziwne nie jest, że później jest problem. Mnie życie nauczyło, że czasami warto drożej zapłacić i mieć świadomość, że w razie problemów mogę liczyć na pomoc. I tu ukłon w stosunku do pana Krzysztofa. Kupiłem kiedyś falownik u konkurencji i to Pan Krzysztof pomógł mi go zaprogramować, bo sprzedający nie miał zielonego pojęcia! A jeśli chodzi o ceny, to w cale nie macie takich wygórowanych. Sprawdziłem i dlatego jestem już od dłuższego czasu Waszym klientem. Dodam – zadowolonym Klientem

  • Każdy kombinuje, jak się kupi tanio, to i dobrze!