Towar nie zakupiony u nas

dodano: 27/09/2010 | autor: @Dorotka

A dziś z całkiem z innej beczki! Ciekawa jestem Waszej opinii. Wielokrotnie zdarzają się klienci, którzy dzwonią do nas prosząc o doradztwo ew. serwis jakiegoś produktu, który nie został zakupiony w firmie Qnisz. Dzieje się tak dlatego, że jak to dziś klient powiedział „skusiła go cena”, która była troszkę niższa niż u nas. Niestety osoby, które sprzedają tego typu atrakcyjne produkty, nie są w stanie udzielać  fachowej pomocy. Pytam więc, czy uważacie, że w takiej sytuacji należy

  • udzielać pomocy (kosztem czasu, który można byłoby poświęcić własnym Klientom,
  • czy sugerować Klientom, że powinni żądać pomocy od osób, firm, od których kupili towar

W firmie Qnisz jest tak, że zarówno przy zakupie udzielamy pomocy, doradzamy, dobieramy, ale i po zakupie Klient może liczyć na nasze wsparcie! Możemy uczciwie powiedzieć, że znamy się na tym co jest w naszej ofercie!


Parse error: syntax error, unexpected end of file, expecting "elseif" or "else" or "endif" in /home/platne/serwer64376/public_html/blog.qnisz.pl/wp-content/themes/qnisz.pl-blog/comments.php on line 48