A dziś z całkiem z innej beczki! Ciekawa jestem Waszej opinii. Wielokrotnie zdarzają się klienci, którzy dzwonią do nas prosząc o doradztwo ew. serwis jakiegoś produktu, który nie został zakupiony w firmie Qnisz. Dzieje się tak dlatego, że jak to dziś klient powiedział „skusiła go cena”, która była troszkę niższa niż u nas. Niestety osoby, które sprzedają tego typu atrakcyjne produkty, nie są w stanie udzielać fachowej pomocy. Pytam więc, czy uważacie, że w takiej sytuacji należy
- udzielać pomocy (kosztem czasu, który można byłoby poświęcić własnym Klientom,
- czy sugerować Klientom, że powinni żądać pomocy od osób, firm, od których kupili towar
W firmie Qnisz jest tak, że zarówno przy zakupie udzielamy pomocy, doradzamy, dobieramy, ale i po zakupie Klient może liczyć na nasze wsparcie! Możemy uczciwie powiedzieć, że znamy się na tym co jest w naszej ofercie!